Thursday, October 29, 2009

Kantoi

Sy maseh tenang w/pn smlm sy tido lmbt bkn sbb study mcm Tqah, Zue, Carol and Ila.



-Zue, Carol, Ila dan Tqah yg rajen terlampau-


Tp sbb beron9 dgn Amnan sy. Hik release tension maaa ;)

Masa nk melangkah masuk hall, sempat lagi sy terpandang Ayie, budak marketing yg wajahnya seiras ngn Amnan sy. Tp smpai sekarang asek lupa jerk nk gtau Am yg muka kamu berdua sama.

Sekarang dh masuk 2 orang yg wajahnya saling tak tumpah mcm Am. Bro Kamal Arif dan jugak si Ayie nih.



Muka saya pulak, ada mcm sapa2 x???



Sy berserah sj kali nie. Sbb QMT SUSAH NAK MAMPOS!!!

Dr. Razak, maap anak muridmu yg satu ini x mampu mendapat A++++..

Huhuhuhu~

Lepas keluar dari hall, si kembar Am nie betul2 depan saya.

Saya dh cuba men'snap'kan gmbr tanpa dia ketahui sbb nk tunjuk bukti kt bb.

Tp tiba2 dia lari.

Alamak, sy buat kerja kantoi dah!!!

Sy rasa dia tahu!!!

3 comments:

nana abd rahman said...

oh xabes blaja lg ni ilmu nk men 'snappy' ni. t org ajar eh~
good luck exm dear :)

Nur Hayati Huri said...

ahaaa, ara comel je curi2 snap gmba org..;)kn dh kantoi:P

ey,gudluck 4 ur exam yah. all da best!

Atiekah said...

waaa cutenyew ara..hehehehe secomel namanyew ara..