Friday, June 19, 2009

tUNggU ara di SP!!!

Haluuu Nana tonyek. I miss u too la. Hikhik.

For correction, I’m not a teacher. Hoho! Tamau la jd teacher. Tak suka. Nt kena buli ngn students sbb diorang igt ara sebaya dgn diorang. Hak hak!

Abah, cek ad berita baek pnya utk abah. Hadiah Hari Bapa utk abah. Cek dpt smbung degree. Kt MERBOK jgk!





Hoho maseh berdekatan dgn keluarga. Kecewa sgt sbb hari tu Ara merajuk dgn abah sbb Ara tanak sambung deg. Tiba2 bila dpt dis offer, Ara terus jd tak keruan. Panik!




Oh my gosh, terbantutlah cita-cita Ara nk jd pegawai akaun kt Blue-T Communication kt kL. Puan Robiah, Ara mintak maaf ya sbb tak dpt pergi. Kesimpulannya, Nana tonyek pn tak dpt la nk merasa Ara belanja dia sbb SY MASIH SEORANG PELAJAR ;)



Tapi, kenapa Mun dapat smbung degree kt Segamat?

Nt dh tak ada siapa yg nk jd rumet ara.





Dh tak ada siapa nk anta Ara g kelas lagi.





Dh tak boleh jalan2 kt pantai lagi. Nek ferry smpai mabuk. Hoho.






Dah tak boleh nk makan2 kt Tanjung Dawai mcm dulu lg.






Tak ada siapa yg nk bagi kek pada ara lagi.






Dah tak ada Mun utk berhuru-hara. Abes, kalau nk g karok, ara nk g ngn siapa….





Kalau lapar malam2, siapa yg nk kuar belikan makanan.






Mun, satu minggu saja di Segamat ok!

Lps tu, sila jgn lupa buat rayuan pulang ke Merbok tau. Jgn lupakan asal-usulmu. Hik!

I miss my fren. Dona Diya dan Along dpt HR kt Arau. Alhamdulillah Carol dan Zue dpt ISB sama mcm ara dkt Merbok.



Kawan2, nt kita berhuru-hara lg ye!

Jgn lupa ARA inih tau.





Bila dh kembali jd student, mcm2 yg perlu disetelkan. Tinggal 2 weeks lagi before registration. Kwn2 Merbok, ara nk tgl di umah sewa yg dulu. Cuma ada Ara, Carol dan Zue. Jadi, siapa2 yg nk tinggal di umah tgu, juz ctc me ya.

9 comments:

LyAbUbLeX said...

waa..nak ngs la bc coz rndu merbok...
xtaw la cm ne nk life kat shah alam tue tnpa kwn2..jd blur la..adus..cam ne ni...
wlupn dkt ngan umah..tp induw gler ar kat merbok..

Monkey D Luffy said...

ler

x peluang ler nak tgk dunia luar

tp bagus gak dekat ngan family

ARA Lindungan Bulan said...

# Lya:
Juz enjoy urself dkt sn. Mula2 mmg la cmtu. Nt bl dh jmpa kengkawan, mst happening gler lah.

Nt ara bw merbok g shah alam eh. hikhik..

Meh la cni free2 nt.

# Kapten Lutfi:
Hoho..kL tu my 2nd hometown dh kapten oii..

nana abd rahman said...

ARA~~~
adeka ini entry untuk saye juge?
nana tonyek asek2..malu2..hahahha

well congrate dear. slmt menyambung degree. meh kt same2 berjuang eh~
hahahaha

xper nanti ARA trn KL nk pakse kamu banje gak.. Sy pun student gak~huhu

take care ah~

P.Cik said...

Assalamualaikum Deqna, tahniah kami ucapkan semuga tercapai cita2 mu nanti demi kebahagiaan keluarga tercinta, masih inga lag tak dgn kami, mungkin dah lupa kut, tak pa asalkan Deqna terus mengejar cita2 serta harapan keluarga tercinta. Walau tiada siapa menemani mu di pengajian ini, tapi dia masih sentiasa memberkati serta merestui setiap nawaitu yg baik, Insyallah

ARA Lindungan Bulan said...

#nana SomeL (ok dh xpakai nama tonyek dh ok):

Yes2..inih entry utk kamu jugak ;)

# P.Cik:
Woho..sy rasa my blog slalu dibaca oleh kamu pakcik sobri.

kan kan kan? betul x?

nGee..

P.Cik said...

woooo tanya jeneral ya, mana aci cam tu, ingat lg tak keretapi ka keretamai, hahahaha, mana nak ingat dah sapa tp kami tumpang gembira dan bersyukur Deqna dah matang dlm menjlni lentuk liuk kehidupan, terus ceria dan sukses dlm apa jua bidang yg diceburi, camna Deqna kehidupan kini maklumlah dah makin cun la ni

Hazrey said...

Ara, saya tunggu. Haha. Ehh SP, ermm ramai kawan kat sana tu.

ARA Lindungan Bulan said...

# My beloved uncle:
Hikhik..sy maseh Deqna yg dl. Cuma skrg org panggil ara ;)
Hakhak..

Tp..

Sy rs sy x matang lg lah!

;P

#Hazrey:

Orait bro

;)