Monday, September 14, 2009

KetuPat Ustaz ZuL

Mungkin tak ramai yg knl dgn nama ini - USTAZ ZULKAPLI.


Tapi dia sgt LAWAK dowh.


Sy sgt pasti anda, Aswad, sgt merinduinya. Hik!


Gila weh! Klu ada students stress, masok ja kelas Islamic Jurisprudence/Fiqh.


110% for sure la bahu terhenjut-henjut, air mata berjurai-jurai sbb ketawa berdekah-dekah. Hilang abes tensi tuh!


Mmg heaven~ :)


Kls 2 jam yg sepatutnya belajar bab Ijtihad hari nie dh jadi kls kuih raya plak. Almost 2 hours bersembang psl ketupat sj kot! Plus novel KETUPAT CINTA yg baru Ustaz abeskan.


Hah! Muka nie lah yg selalu jadi sasaran dia. He called me Zarina padahal namaku Syarafina!! Suka hati deh. Ok truthly mmg x kesah ok~


Klu bkn Zarina ni yg jadi mangsa, dia panggil Sakinah plk dgn nama Zabedah. Heh! Dan dia selalu panggil Linda, ORG KG SY. Weee~

Org kg sy jgn mara ok ;P


Ara sempat lg snap2 gmbr Ustaz. Hakhak!



Adeh, Ustaz mmg best la.

Thumbs up~

2 comments:

atiq said...

korunk ni...bia la ustaz xnak ajo..
bleh la aku tido dlm kelas..hik2
pasni femes la muka ustaz kita kat tenet sume pakat dok buh gambo dia...

kisahfairy said...

ustaz ni mmg kelako gile..asyik nak kenakan org je..


hi.. sy dulu pon student Islamic Banking Kedah jugak..tp 2 sem je duk sana..pastu pindah SA